پروتز باسن در کرمان

داشتن اندامی زیبا، متناسب و خوش فرم امروزه برای تمامی افراد چه بانوان و چه آقایان اهمیت بسیاری دارد. باسن خوش فرم یکی از مواردی است که بانوان به آن بیشتر اهمیت می دهد . اما برای داشتن باسن متناسب و برجسته باید سال های بسیاری به انجام ورزش حرفه ای بپردازید.  اما انجام این کار بدون صرف مدت زمان طولانی نیز امکان پذیر بوده و پروتز باسن برای این منظور به کار می رود و به دلیل داشتن نتایج بسیار عالی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

پروتز باسن
پروتز باسن

پروتز باسن

پروتز باسن با توجه به خواسته مراجعه کننده و نظر پزشک دارای سایز و شکل های متفاوت می باشد. اصولا جنس مورد استفاده در پروتز باسن از سیلیکون نرم می باشد. پروتز های سیلیکونی دارای لطافت، انعطاف پذیری بیشتری هستند و شکل مصنوعی به خود نمی گیرند.

محل قرار گیری پروتز باسن

پروتز باسن در سه قسمت می توان استفاده نمود :

  • در بین لایه عضلات باسن
  • زیر عضلات باسن
  • در زیر فاشیا

محل برش در پروتز باسن

اصولا شکاف در قسمت فرو رفته قرار می گیرد به همین علت است که محل برش مشخص نمی شود. همچنین برش در این قسمت ها باعث گرد و سفت شدن پروتز می شود.

مدت زمان انجام جراحی پروتز باسن

انجام پروتز باسن با توجه به شرایط هر فرد ممکن است کمی متفاوت باشد. با این وجود به طور کلی حدود دو ساعت زمان برای انجام پروتز باسن نیاز است.

راه های ارتباطی با دکتر محمود رضا اصحاب یمین فوق تخصص جراحی پلاستیک
شماره تماس : 09338483008
پیج اینستاگرام دکتر محمود رضا اصحاب یمین

کاندیدای پروتز باسن

اصولا افرادی که به طور مادرزادی دچار کم حجم بودن باسن خود هستند، به مظنور افزایش حجم در این ناحیه می توانند از جراحی پروتز باسن استفاده کنند.

گاهی به دلیل انجام ورزش های غیر اصولی و یا رژیم های نامناسب فرد حجم بسیاری از باسن خود را از دست می دهد بنابراین می تواند با این روش مشکل خود را رفع نماید .

نکات مهم بعد از جراحی پروتز باسن

  • باید توجه داشته باشید که همانند هر جراحی دیگری بعد از بین رفتن بی حسی درد کمی را احساس خواهید نمود که با استفاده از مسکن های تجویز شده توسط جراح شما قابل کنترل است.
  • کبودی نیز بعد از جراحی پروتز باسن طبیعی بوده و بعد از چند روز رفع می شود.
  • در هنگام نشستن باید یک کوسن نرم در زیر خود قرار دهید تا فشاری بر آن ناحیه وارد نشود.
  • تورم بعد از جراحی پروتز باسن وجود دارد، به محض از بین رفتن آن ها شکل واقعی نمایان می شود.
  • به مدت دو هفته نیاز به استراحت در منزل را دارید.

آیا بجز استفاده از پروتز های سیلیکونی روش دیگری برای پروتز باسن وجود دارد؟

بله، علاوه بر پروتز های سیلیکونی می توان از تزریق چربی به منظور افزایش حجم استفاده نمود . مهم ترین تفاوت این دو روش در ماندگاری آن ها می باشد که ماندگاری پروتز های سیلیکونی نسبت به تزریق چربی بیشتر است.

هزینه پروتز باسن

هزینه انجام پروتز باسن به عوامل مختلفی از جمله دستمزد جراح پلاستیک شما، نوع پروتز مورد استفاده با توجه به درخواست شما و نظر پزشک، هزینه کلینیک و یا بیمارستان بستیگی دارد . بنابراین هزینه پروتز باسن برای هر فردی متفاوت است و در جلسه مشاوره می توان هزینه را به مراجعه کنندگان اطلاع داد.

بیشتر بخوانید: بهترین جراح پلاستیک کرمان

سایر مطالب

لیپوساکشن در کرمان

پروتز سینه در کرمان

ابدومینوپلاستی در کرمان

لیپوماتیک در کرمان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 3.3]

دکتر محمود رضا اصحاب یمین

- فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1387 تا 1390)
- تخصص جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی (1382 تا 1386)
- پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1367 تا 1374)
- دوره فلوشیپ آموزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان (1395 تا 1396)


دکتر محمود رضا اصحاب یمین - فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1387 تا 1390) - تخصص جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی (1382 تا 1386) - پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1367 تا 1374) - دوره فلوشیپ آموزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان (1395 تا 1396)
مطالب مرتبط
[yarpp]

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
تماس با پزشک