جوانسازی صورت با هایفوتراپی

 زمان یکی از اولین و تاثیرگذارترین موارد در از بین رفتن کیفیت پوست همه ما می باشد که چه بخواهیم و چه نخواهیم برای همه اتفاق می افتد و پوست به مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهد و در نتیجه با ظهور چین و چروک هایی در پوست مواجه می شویم که بسیار ناراحت کننده است. حال برای جلوگیری از بروز این حس راه های درمانی بسیاری وجود دارد مانند جوانسازی صورت با هایفوتراپی که شما را 5 سالی از سن خودتان جوانتر می کند و در کمترین زمان ممکن به چیزی که می خواهید می رسید و باز دوباره طراوت و تازگی به پوستتان باز می گردد، برای آشنایی بیشتر با روش های درمانی جوانسازی صورت با دکتر محمود رضا اصحاب یمین همراه باشید.

هایفوتراپی صورت ( HIFU )

راه حل های درمانی برای جوانسازی روز به روز پیشرفته تر و به روز تر می شود در این میان هایفوتراپی یکی از بهترین روش های ممکن می باشد که با متمرکز کردن امواج فراصوت با شدت بالاتر از حد معمول به سفت کردن و لیفتینگ پوست بدون هیچگونه درد و خونریزی کمک می کند، در این مرحله از امواج اولتراساوند ( امواجی صوتی بالاتر از دامنه شنوایی انسان ) برای لیفتینگ پوستتان استفاده می شود و روشی غیر تهاجمی بحساب می آید.
امواج متمرکز اولتراساوند بر روی لایه زیرین سطح پوست تاثیر می گذارد و انرژی وارد شده در این لایه باعث افزایش دما در این لایه پوستی می شود و سلول های موجود در این نواحی دچار آسیب سلولی می شوند زمانی که سلول ها آسیب ببینند درست همان زمانی است که ما منتظرش بودیم چرا که آسیب به سلول ها آن ها را وادار به ترمیم و تولید پروتئینی به نام کلاژن می کند و با تولید کلاژن ساختار اصلی پوست سفت تر و محکمتر می شود و در این مرحله جوانسازی پوست مشاهده می شود.

هایفوتراپی چگونه انجام می شود؟

یک پیشرفت در مبارزه برای استحکام حتی با روند شدید شل شدن بافت است
لیفت اولتراسونیک راه حل مناسبی برای کاهش چانه مضاعف، گونه ها، ناحیه چشم (خطوط پای کلاغ)، افتادگی ابرو، چین و چروک روی پیشانی، چین های بینی و همچنین سفت شدن پوست گردن است یقه، شانه ها، قسمت داخلی ران ، باسن، زانو است.

درمان شامل استفاده از مجموعه ای از پالس های خطی است که بافت ها را دقیقاً در عمق انتخاب شده گرم می کند و اثر سفت شدن و کشش را ایجاد می کند. ممکن است بیمار در لحظه انتشار تکانه ها احساس خراش کمی کند، اما شدت آن ها در مقایسه با درمان های نسل قدیم HIFU اندک است.

این سیستم یک تکنیک تمرکز سونوگرافی غیر تهاجمی است. انرژی مافوق صوت به اعماق پوست منتقل می شود و باعث ایجاد واکنش حرارتی می شود، گرمای زیاد مستقیماً روی فاسیا و لایه های عضلانی متمرکز می شود. این فناوری به طور خاص SMAS را هدف قرار می دهد، بنابراین تولید کلاژن تحریک می شود و روند بازسازی بافت آغاز می شود. این باعث سفت شدن و بلند شدن پوست و بافت ها می شود و در نتیجه ظاهر برجسته و احساس سفتی در نواحی صورت و بدن ایجاد می شود.

هایفوتراپی به چه کسانی توصیه می شود؟

– بازه سنی 30 الی 75 سال، زمانی که پوست در حال شل شدن و افتادگی است.
– کسانی که می خواهند از روند پیری زودرس جلوگیری کنند.
– متقاضی بالای 25 نیز می توانند از پیری زودرس با این روش جلوگیری کنند.
– درمان پوست هایی که در معرض اشعه فرابنفش و نور خورشید قرار گرفتند.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب نیست؟

1- افرادی که چروک های پوستی شدید دارند.
2- کسانی که منافذ باز پوست و آکنه دارند.
3- افرادی که عفونت دارند.
4- افرادی که ایمپلنت های فلزی در دندان دارند.

کاربرد استفاده از هایفوتراپی صورت

_لیفت ابرو
لیفت صورت در کرمان
– رفع غبغب
– لیفت گونه ها
– لیفت چانه
– لیفت گردن
– رفع خط اخم
– زاویه دار کردن فک
– درمان منافذ باز پوست
– لاغری موضعی پهلوها و شکم
– رفع خط خنده
– رفع تیرگی و سیاهی دور چشم

آمادگی های قبل از انجام جوانسازی صورت

زیباسازی در فناوری HIFU نیازی به آماده سازی خاصی ندارد و موارد منع مصرف کمی دارد. ناحیه درمان نباید حاوی بوتاکس یا هیالورونیک اسید باشد (4-6 ماه فاصله از عمل)

بهتر است بدانید که قبل از شروع عمل، پوست چرب شده و سپس یک لایه نازک از ژل اولتراسوند استفاده می شود.

توصیه هایی پس از انجام HiFu

اگر بلافاصله پس از درمان پوست به آرامی صورتی شود، می توان از ماسک خنک کننده تسکین دهنده بر روی پوست استفاده کرد
از بیان شدید صورت، خندیدن، جویدن به مدت 12-6 ساعت خودداری کنید
بدن را در معرض افزایش فعالیت بدنی به مدت 24 ساعت (تمرینات فشرده بدنسازی، تناسب اندام، دویدن و غیره) قرار ندهید.
تا 7 روز از روش های لایه برداری پوست استفاده نکنید.

برای از بین بردن اثرات درمان، در صورت امکان تا یک ماه پس از درمان از داروهای ضد درد و داروهای ضد التهابی (به جز پاراستامول) استفاده نکنید.

 ماندگاری هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی یکی از روش های بدون دردسر و خونریزی می باشد که به اصطلاح به آن روش غیر تهاجمی نیز می گویند در این روش مراجعه کنند در طی جلساتی بنابر نظر دکتر متخصص تحت نظر قرار می گیرد و با ایمن ترین روش ممکن بدون هیچگونه دردسری به نتیجه دلخواه خود می رسد. در این روش ماندگاری مانند روش های دیگر تزریق و … نیست و دقیقا به نحوه مراقبت شما از پوستتان باز می گردد، هایفوتراپی یکی از بهترین روش های جوانسازی صورت می باشد که شما را 5 الی 8 سال جوانتر می کند.

هزینه هایفوتراپی

هزینه و قیمت هایفوتراپی دقیقا به نوع دستگاه، ناحیه تحت درمان و محدوده ی جغرافیایی که مطب پزشک قرار گرفته است باز می گردد.

نتیجه گیری

با این حساب هایفوتراپی یکی از روش های بسیار عالی برای درمان شلی پوست، لیفت ابرو، غبغب، از بین بردن خط اخم، لیفت گردن و خط خنده می باشد که گاهی برای لاغری موضعی در محدوده شکم و پهلو ها نیز استفاده می شود. توصیه ما به شما مراجعه به یک جراح پلاستیک و زیبایی خوب برای هایفوتراپی در کرمان می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 14 میانگین: 3.5]

دکتر محمود رضا اصحاب یمین

- فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1387 تا 1390)
- تخصص جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی (1382 تا 1386)
- پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1367 تا 1374)
- دوره فلوشیپ آموزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان (1395 تا 1396)


دکتر محمود رضا اصحاب یمین - فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1387 تا 1390) - تخصص جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی (1382 تا 1386) - پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1367 تا 1374) - دوره فلوشیپ آموزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان (1395 تا 1396)

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه
تماس با پزشک