جراحی شکم در کرمان

انباشته شدن چربی در اطراف شکم و پهلو از مشکلات رایجی است که بسیاری از افراد از آن ناراضی می باشند . اگر شما جزء افرادی هستید که چربی انباشته شده در شکم و پهلو خود دارید، حتما تا کنون چند روش برای رهایی از آن ها را امتحان کرده اید . رژیم های لاغری سخت و طاقت فرسا ، ورزش های مداوم و … اما نتیجه آن با گذشت زمان طولانی ایجاد می شود . در این مطلب میخواهیم در رابطه با روش های لاغری سریع صحبت کنیم .

حراحی-زیبایی-شکم
حراحی-زیبایی-شکم

جراحی شکم

روش های مختلفی برای رفع چربی های اضافه در تمامی نقاط بدن وجود دارد . از جمله لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی ، تامی تاک، لیپوساکشن و … که در ادامه به طور کامل توضیح داده می شود .

چه افرادی می توانند تحت جراحی شکم قرار بگیرند؟

افرادی که تمایل به انجام این جراحی دارند، باید اط لحاظ بدنی دارای شرایط مساعدی باشند. همچنین باید وزن آن ها در یک دوره ثابت بماند و یک رژیم ایده آل دریافت کنند تا بعد از جراحی از آن استفاده کنند . همچنین باید از لحاظ روحی نیز آمادگی داشته باشید و یک نتیجه منطقی و واقع بینانه انتظار داشته باشید .

بانوانی که بعد از زایمان دچار افتادگی پوست، افزایش وزن و کاهش اعتماد بنفس شده اند به راحتی می توانند از این روش جهت تخلیه چربی استفاده نمایند .

در چه مواردی، جراحی زیبایی شکم توصیه نمی شود؟

افرادی که قسط بارداری دارند بهتر است از این روش استفاده نکنند و یا انجام جراحی زیبایی شکم را تا بعد از زایمان به تعویق بیاندازند . زیرا در هنگام جراحی شکم عضله جمع می شوند و در هنگام بارداری و زایمان عضله ها مجدد جدا شده و به حالت قبل باز می گردد .

لازم به ذکر است که افرادی که می خواهند کاهش وزن داشته باشند بهتر است با ورزش و رژیم غذایی به نتیجه دلخواه دست یابتد. زیرا این روش برای کاهش وزن مناسب نیست .

آمادگی پیش از جراحی شکم

ابتدا باید بیماران به دنبال یک جراح بسیار ماهر و حاذق باشند . برای این کار می توانید در اینترنت سرچ کنید، نمونه کار های جراح خود را ملاحظه کنید و یا در هنگام مراجعه با بیمارانی که قبلا با جراح شما عمل داشته اند صحبت کنید و نظراتشان در این زمینه را جویا شوید .

داروهایی همچون ژلوفن، آسپرین و … استفاده نکنید . زیرا استفاده از داروها باعث افزایش خونریزی حین جراحی می شود .

دوری از استعمال دخانیات از جمله قلیان و سیگار . هر چه نیکوتین موجود در خون بالاتر باشد، در نتیجه زخم و جای بخیه ها دیر تر بهبود می یابد .

کدام روش جراحی زیبایی شکم برای من مناسب است ؟

باید یک جلسه برای مشاوره مراجعه نمایید و سپس بعد از معاینه و بررسی میزان جربی انباشته شده   یکی از روش های ذکر شده برای شما انتخاب می شود .

بیماران قبل از تصمیم به انجام جراحی شکم، باید نسبت به انتخاب جراح پلاستیک ماهر و با تجربه در این زمینه اقدام کنند. در طول جلسات مشاوره، پزشک به بررسی مواردی از قبیل سلامت جسمانی بیمار و میزان چربی و پوست اضافی در ناحیه شکم می پردازد و بهترین روش و تکنیک را برای بیمار خود در نظر خواهد گرفت.

مزایای استفاده از جراحی زیبایی شکم

از جمله مزایای جراحی شکم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع افتادگی شکم
  • رفع بیرون زدگی شکم
  • برداشتن چربی های انباشه شده در شکم و کمر
  • برطرف نمودن ترک های پوستی ( استرج مارک ) که به دلیل کاهش و افزایش وزن ایجاد شده است .

آیا می توان به طور همزمان جراحی شکم و جراحی زیبایی سینه انجام داد ؟

بله، به طور همزمان می توان دو جراحی زیبایی بادی ( جراحی زیبایی شکم و جراحی زیبایی سینه ) را انجام داد .

دلایل انجام جراحی شکم

گاهی افراد با وجود رژیم های غذایی سخت و همچنین انجام ورزشی های سنگین نمی توانند از شر چربی های انباشته شده خلاص شوند . در این صورت می توانند به یک جراح ماهر مراجعه کنند و درخواست انجام جراحی زیبایی شکم را نیز داشته باشند . افرادی که بعد از زایمان پوستشان شل و افتاده شده است.

راه های ارتباطی با دکتر محمود رضا اصحاب یمین فوق تخصص جراحی پلاستیک
شماره تماس : 09338483008
پیج اینستاگرام دکتر محمود رضا اصحاب یمین

دوره نقاهت و مراقبت های بعد از جراحی شکم

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی شکم به عوامل مختلفی از جمله سن، وزن، نوع جراحی ، شرایط جسمانی و … بستگی دارد . بنابراین برخی از نکات توسط جراح شما اطلاع داده می شود . برخی از مراقبت های کلی شامل :

انجام فعالیت های شدید ورزشی تا چند ماه ممنوع می باشد .

نباید به مدت 6 هفته از  اجسام سنگین بلند کنید .

از شکم بند و گن در دو ماه اولیه بعد از جراحی استفاده کنید .

یک کرم مخصوص برای رفع جای بخیه به شما داده می شود که باید آن را استفاده نمایید .

آنتی بیوتیک را جهت پیشگیری از ابتلا به عفونت مصرف نمایید .

برای کاهش درد از مسکن های تجویز شده کمک بگیرید .

از مصرف داروهای حاوی آسپرین خودداری کنید .

نتایج جراحی شکم

جراحی زیبایی شکم نتایج درخشان و آنی دارد . به طوری که بعد از انجام عمل شما می توانید تغییر سایز و رفع چربی ها را ملاحظه نمایید و به حس زیبایی رهایی دست یابید . توجه داشته باشید که رعایت تمامی نکات برای این روش جراحی بسیار توصیه می شود .

سایر مطالب

جراحی بینی در کرمان

پروتز سینه در کرمان

ابدومینوپلاستی در کرمان

لیپوماتیک در کرمان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 3.4]

دکتر محمود رضا اصحاب یمین

- فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1387 تا 1390)
- تخصص جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی (1382 تا 1386)
- پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1367 تا 1374)
- دوره فلوشیپ آموزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان (1395 تا 1396)


دکتر محمود رضا اصحاب یمین - فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1387 تا 1390) - تخصص جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی (1382 تا 1386) - پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1367 تا 1374) - دوره فلوشیپ آموزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان (1395 تا 1396)
مطالب مرتبط
[yarpp]

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه
تماس با پزشک