جراحی بینی متناسب با چهره

از متداولترین جراحی هایی که امروزه شاهد آن هستیم، رینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی بینی است.  طی عمل بینی فرم و اندازه بینی با توجه به نظر جراح، سایر اعضای صورت و درخواست مراجعه کننده تغییر می نماید. اما چگونه می توان بهترین جراحی بینی را تشخیص دارد؟ چه ملاک هایی در یک جراحی بینی باید مد نظر داشته باشیم؟ چه کار کنیم تا یک جراحی بینی متناسب با چهره داشته باشیم؟ با ما همراه باشید تا این موارد را بررسی کنیم:

نمونه جراحی بینی توسط دکتر اصحاب یمین

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از صفحه اینستاگرام دکتر اصحاب یمین دیدن کنید

دلایل انجام جراحی بینی متناسب با چهره

جراحی زیبایی بینی، که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود، یک روش زیبایی است که به منظور ایجاد تناسب بین بینی و سایر اعضای صورت انجام می شود. دلایل انجام جراحی بینی متناسب با چهره از مهم ترین دلایل عمل بینی هستند. عمل بینی روشی ایمن و مؤثر برای رفع برخی از مشکلات در بینی است، از جمله :

  • عدم تقارن بینی
  • رفع افتادگی نوک بینی
  • رفع برجستگی تیغه بینی با عمل قوز بینی
  • کوچک کردن بینی های پهن
  • رفع مشکل نفسی
  • رفع پولیپ بینی
  • جراحی انحراف بینی

انواع مختلف جراحی بینی متناسب با چهره

جراحی زیبایی بینی یک اصطلاح کلی برای توصیف هر نوع جراحی پلاستیک است که با هدف تقویت یا اصلاح بینی بیمار انجام می شود. با این وجود تعدادی عمل جراحی مختلف بینی وجود دارد و انواع مختلف جراحی بینی متناسب با چهره وجود دارد. روش و نوع جراحی بسته به آناتومی و اهداف زیبایی شناختی می تواند در تعیین بهترین گزینه برای شما کمک کند.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از کانال آپارات دکتر اصحاب یمین دیدن کنید

کاهش اندازه بینی و تغییر فرم آن

کاهش جراحی زیبایی بینی جراحی است که به منظور کاهش اندازه بینی شما انجام می شود. در طی این روش، بینی شما نیز ممکن است تغییر شکل یابد. بیماران می توانند تصمیم بگیرند که اندازه کلی بینی را کاهش دهند یا در مناطق خاصی از جمله نوک بزرگ، برآمدگی یا برجستگی تمرکز کنند. در طی این عمل بینی، اندازه گیری اغلب با تقویت غضروف و یا تراشیدن استخوان بینی انجام می شود تا به شکل و اندازه دلخواه خود و یک جراحی بینی متناسب با چهره برسید.

بیشتر بخوانید: بهترین جراح بینی در کرمان

جمع بندی

برای انجام یک جراحی بینی، باید تناسب بین بینی و سایر اعضای صورت در نظر گرفته شود. هرچه این تناسب به خوبی رعایت شده باشد، در نتیجه عمل موفقیت آمیزی بوده . بهتر است در هنگام مراجعه به یک جراح گوش و حلق و بینی، درخواست جراحی فانتزی ندهید، زیرا هرچه بینی کوچیک تر شود، در نتیجه ممکن است مشکلات تنفسی و …برای شما ایجاد کند. تناسب در سوراخ های بینی از دیگر مورادی است که باید به آن بپردازید.

جراح بینی تاثیر بسیاری در نتیجه آن دارد. لذا در انتخاب بهترین جراح خود نهایت دقت را داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

دکتر محمود رضا اصحاب یمین

- فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1387 تا 1390)
- تخصص جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی (1382 تا 1386)
- پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1367 تا 1374)
- دوره فلوشیپ آموزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان (1395 تا 1396)


دکتر محمود رضا اصحاب یمین - فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1387 تا 1390) - تخصص جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی (1382 تا 1386) - پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1367 تا 1374) - دوره فلوشیپ آموزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان (1395 تا 1396)
مطالب مرتبط
[yarpp]

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه
تماس با پزشک