جراحی بینی در کرمان

آیا به دنبال بهترین جراح بینی در کرمان هستید؟ طبق گزارش انجمن بین المللی جراحان زیبایی و پلاستیک (ISAPS)، هر ساله بیش از یک میلیون عمل بینی در سراسر جهان انجام می شود. میزان موفقیت این جراحی بیش از 96٪ است. موفقیت جراحی بینی در کرمان یا هر جای دیگری توسط فناوری های نوآورانه در اصلاح بینی و حرفه ای بودن بهترین جراح ها به دست می آید. تجربه و صلاحیت پزشک نقش مهمی در دستیابی به نتایج ایده آل دارد. برای اینکه بدانید کدام جراحان پلاستیک بهترین جراح بینی در کرمان هستند در ادامه مقاله با ما همراه باشید

جراحی بینی در کرمان

بهترین جراح بینی در کرمان کیست؟

یکی از مهم ترین جراحی های زیبایی که این روزها در سطح گسترده ای انجام می شود جراحی بینی است. بر اساس اینکه افراد مختلف برای این جراحی تحقیقات زیادی انجام می دهند و نسبت به حساسیت آن آگاهی زیادی دارند، خواستار این هستند که جراحی بینی شان به دست بهترین جراح بینی شهر خود مثلا در کرمان انجام شود. دکتر محمود رضا اصحاب یمین یکی از بهترین جراح های بینی در کرمان هستند که انواع مختلف عمل های زیبایی را برای بیماران انجام می دهند ایشان با انجام عمل بینی به بیماران خود در کرمان کمک می کنند تا به چهره ایده آل ذهنی خود برسند.

ویژگی های بهترین جراح بینی در کرمان

مهم ترین ویژگی هایی که بهترین جراح بینی در کرمان باید دارا باشد موارد زیر هستند:

تخصص

از مهارت و تخصص در زمینه انواع جراحی های زیبایی از جمله جراحی بینی برخوردار باشد.

تجربه

برخورداری از تجربه و سابقه فعالیت های درمانی و جراحی های بینی جزء مهم ترین ویژگی های جراح محسوب می شود البته ایشان با توجه به این که سال های متمادی به انجام جراحی بینی پرداخته است تجربه زیادی را کسب کرده و می تواند بهترین روند جراحی را برنامه ریزی کند همچنین ایشان در انجام انواع عمل بینی از جمله جراحی انحراف بینی و جراحی بینی کج و … بایستی مهارت داشته باشد.

به روز بودن

یک جراح بینی خوب باید از بهترین ابزارآلات پزشکی، پیاده سازی بهترین تکنیک ها استفاده نماید چرا که این حساسیت ها و ظرافت در پیاده سازی تکنیک های جراحی سبب می شود که روند جراحی به خوبی پیش رود و نتیجه با موفقیت همراه باشد از همه مهم تر بیمار از عمل انجام شده نتیجه مطلوبی را دریافت می کند.

داشتن اخلاق حرفه ای

ارائه مشاوره های دلسوزانه و مهارت در راهنمایی افراد مراجعه کننده از خصوصیات بارز بهترین جراح بینی است، در بسیاری از موارد دکتر محمود رضا اصحاب یمین بهترین جراح بینی در کرمان به افراد مراجعه کننده توصیه می کند که به دلیل مشکلات محدودی که در ناحیه بینی شان دارند از انجام جراحی منصرف شوند تا از عمل انجام شده احساس پشیمانی نداشته باشند.

مهارت زیبایی شناختی

انتخاب بهترین نوع مدل بینی برای افراد براساس تجربه و دانش زیبایی شناختی انجام می شود. مدل های بینی از انواع مختلفی برخوردار است که هر کدام ازآن ها به دلیل ویژگی هایی که دارند با یک نوع خاصی از چهره متناسب هستند. برای مثال بینی های فانتزی بهترین گزینه برای کسانی است که صورت کوچکی دارند و استخوان صورت شان ظریف است. به همین دلیل اگر فردی که دارای استخوان صورت بزرگ باشد درخواست انجام جراحی فانتزی را داشته باشد متخصصین با توجه به مهارت و تجربه ای که دارند مشاوره های دقیق و تخصصی را به افراد ارائه می کنند.

🎥 ویدیو های فوق توسط جراحی های انجام شده توسط دکتر محمود رضا اصحاب بمین می باشد جهت مشاهده برروی آن کلیک کنید.

00:49
truncate dir-rtl

جراحی بینی غضروفی

01:46
truncate dir-rtl

فیلم واقعی از جراحی بینی در اتاق عمل

انتظارات بیمار از بهترین جراح بینی در کرمان

وقتی عمل خود را توسط دکتر محمود رضا اصحاب بمین انجام دهید می توانید از عمل خود این انتظارات را داشته باشید که مهم ترین آن ها عبارتند از:

✅ کنترل کامل بر عمل جراحی یک ارتباط خیلی مهم است و دکتر اصحاب یمین اطمینان می‌دهد که خواسته‌ها، نگرانی‌ها و ترجیحات شخصی بیمارانش در نظر گرفته و اولویت‌ بندی می‌کند.

✅ داشتن دانش و مهارت های فوق تخصصی در رینوپلاستی با حداقل اسکار که دکتر اصحاب یمین از آن برخوردار می باشد همچنین از جدیدترین تکنیک های جراحی بینی بدون اسکار و همچنین ابزارها و فناوری های پزشکی پیشرفته استفاده می کند.

✅ بینی و هارمونی ایده آل صورت هر فرد متفاوت است و دکتر اصحاب یمین می داند که یک مدل برای همه بینی ها مناسب نیست او هر جراحی را با توجه به ویژگی ها و تناسبات منحصر به فرد بیمارش برنامه ریزی می کند.

طبق مطالعات انجام شده از رضایت بیماران پس از جراحی زیبایی بینی از آن ها سوال شده چه میزان از نتیجه عمل بینی خود راضی هستید، اکثریت قریب به اتفاق نسبت به انجام این نوع جراحی زیبایی احساس خوشایندی رضایتمندی داشته اند جهت مشاهده ویدئوهای رضایتمندی بیمارانی که از خدمات زیبایی استفاده کرده‌اند، می‌توانید وارد صفحه اینستاگرام شوید.

مراحل جراحی توسط بهترین جراح بینی در کرمان

بهترین جراح بینی در کرمان تلاش می کند با رعایت اصولی استاندارد و گذر از مراحلی بهترین روند جراحی را پیش ببرد. مهم ترین این مراحل:

  • معاینات اولیه بینی افراد و آگاهی از درخواست ها و توقعات افراد نسبت به نتیجه عمل
  • تشخیص نوع بینی و انتخاب بهترین مدل بینی برای افراد
  • تعیین روز مقرر برای انجام جراحی
  • تاکید بر انجام آمادگی های قبل از جراحی بینی از سوی پزشک جراح
  • انجام جراحی بینی
  • دوره نقاهت بعد از جراحی
  • انجام مراقبت های بعد از عمل جراحی بینی توسط خود فرد
  • مراجعه برای برداشت تامپون داخل بینی و معاینه اولیه بعد از یک هفته بعد از جراحی
  • اتمام روند نقاهت و دوره بهبودی و کاهش تورم بینی

تمامی این مراحل به طور منظم پشت سر هم طی می شود تا بهترین اتفاقات برای افراد رقم بخورد. مهم ترین توصیه ای که بهترین جراحی بینی در کرمان دارد این است که نکات مراقبتی بعد از انجام جراحی بینی انجام شود. زیرا که این مراقبت ها نقش مهمی در موفقیت نتیجه جراحی بینی دارد.

هدف از انجام جراحی زیبایی یا رینوپلاستی

از جمله مهم ترین اهداف از انجام جراحی بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این روش ها برای تغییر، اصلاح یا ترمیم بینی انجام می شود.
  • بحث کامل در مورد اهداف بیمار، نتایج پیش بینی شده و محدودیت های احتمالی جراحی، بخشی اساسی در برنامه ریزی قبل از جراحی است.
  • جراحی معمولاً در یک مرکز جراحی سرپایی تحت بیهوشی انجام می شود.
  • در حین جراحی زیبایی بینی، غضروف ها و استخوان های بینی اصلاح می شوند و یا بافتی برای بهبود جذابیت بینایی بینی اصلاح می شود.
  • در عمل قوز بینی، برجستگی روی تیغه بینی برداشته می شود، لوله های بینی قرینه سازی می شوند و نیز آن که سایز کلی بینی بهبود پیدا می کند.

مراجعه به مطب برای مراقبت از بینی و نتایج مطلوب پس از جراحی ضروری است. اگر قصد انجام عمل بینی خود را در کرمان داریم پیشنهاد می کنیم حتما از مشاوره های صادقانه بهترین جراح های عمل زیبایی بینی استفاده کنید تا تصمیم درستی بگیرید.

نمونه های از جراحی بینی که توسط دکتر اصحاب یمین انجام شده است

قبل و بعد جراحی زیبایی بینی
قبل و بعد جراحی زیبایی بینی
جراحی بینی توسط دکتر اصحاب یمین
جراحی بینی توسط دکتر اصحاب یمین
نمونه جراحی بینی زیر نظر دکتر اصحاب یمین
نمونه جراحی بینی زیر نظر دکتر اصحاب یمین

انجام جراحی انحراف بینی توسط بهترین جراح بینی

برخی از افراد ناحیه میانی بینی شان که یک تیغه است و دو سمت بینی را به دو نیم تقسیم کرده است دچار انحراف است که این موضوع می تواند از بدو تولد با فرد همراه باشد یا براساس ضربه هایی که به بینی وارد شده است ایجاد شود. به دلیل مشکلات ناشی از انحراف بینی مثل آبریزش دائمی و عدم تنفس به نحو طبیعی باید بینی تحت عمل جراحی قرار گیرد که می توان گفت این جراحی جنبه درمانی دارد و ممکن است شرکت های بیمه ای آن را تحت پوشش قرار دهند.

توجه داشته باشید به طور کلی سپتوپلاستی جراحی اصلاح نقص و بدشکلی تیغه بینی (پارتیشن بین سوراخ های بینی) است. سپتوم ساختاری است که در قسمت مرکزی بینی از استخوان و غضروف ساخته شده و یک حفره بینی را از قسمت دیگر جدا می کند. هنگامی که تیغه بینی منحرف شود، می تواند یک طرف بینی را مسدود کرده و جریان هوا را به طور قابل توجهی مختل کند.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از کانال آپارات دکتر محمودرضا اصحاب یمین دیدن کنید.

📌 نکته: سپتوپلاستی با برداشتن قسمت منحرف و بازسازی استخوان و غضروف باقیمانده تلاش می کند تا حد ممکن تیغه را در موقعیت خط وسط صاف کرده و راه هوایی را باز کند.

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است انحراف تیغه بینی حالتی است که در آن پارتیشن (سپتوم) بین سوراخ های بینی در یک راستای عمودی قرار نگیرد در واقع انحراف تیغه بینی می تواند باعث انسداد جریان هوا شود. انحراف تیغه بینی می تواند ناشی از نقص مادرزادی یا آسیب باشد اصلاح نقص شکافی که روی بینی و حفره بینی تأثیر می گذارد.
سپتوپلاستی یک عمل سرپایی است که تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. خطرات مرتبط ممکن است عفونت، هماتوم سپتوم، سوراخ شدن و خونریزی باشد.

❓ جراحی رینوسپتوپلاستی چگونه انجام می شود؟

 برخی از افراد علاقه دارند که علاوه بر رفع انحراف تیغه بینی انواع مشکلاتی که در این ناحیه وجود دارند را نیز از بین ببرند. به همین دلیل دو نوع جراحی بینی در یک مرحله انجام می شود. مزیتی که انجام همزمان جراحی زیبایی با انحراف بینی دارد این است که هر دو جراحی در یک مرحله انجام می شود و دوره نقاهت این دو جراحی در یک مرحله به اتمام می رسد.

📖 بیشتر بخوانید: با عمل بینی طبیعی در کرمان جذابیت خود را افزایش دهید.

جراحی بینی یا سپتورینوپلاستی به جراحی پلاستیک بینی خارجی و تیغه بینی اشاره دارد. با توجه به ارزش زیبایی بالای بینی، آناتومی پیچیده و منحصر به فرد بودن هر بینی، جراحی زیبایی بینی یکی از پیچیده ترین انواع جراحی های پلاستیک به حساب می آید. این عمل شامل تنظیم مجدد تیغه بینی تغییر شکل یافته، ظاهر بینی خارجی را تغییر می دهد.

رینوسپتوپلاستی ترکیبی از جراحی زیبایی بینی و سپتوپلاستی کاربردی را در یک کل واحد قرار داده است. بنابراین بیمار می تواند از انجام دو عمل تحت بیهوشی عمومی کاملاً غیر ضروری و همه خطرات، ناراحتی و مرخصی استعلاجی خودداری کند. تغییر شکل شدیدتر بینی خارجی اغلب با انحراف تیغه بینی همراه است که در نتیجه تنفس از طریق بینی را به طور قابل توجهی محدود می کند. از طرف دیگر، جابجایی یا بازسازی تیغه بینی یک پیش شرط اساسی برای اصلاح موفقیت آمیز ناهنجاری های بینی خارجی است.

در چه سنی انجام سپتورینوپلاستی مناسب است؟

در حالت ایده آل، این روش جراحی باید پس از توقف رشد در دوره بلوغ انجام شود. این تقریباً مربوط به سن 16-18 سال در زنان و 18-20 سال در مردان است. در موارد مشخص شده (بدشکلی شدید تیغه بینی، ضربه حاد، هماتوم یا آبسه تیغه بینی)، امکان عمل در دوران کودکی وجود دارد. با این حال، قوانین خاصی باید دنبال شود و یک رویکرد حداکثر محافظه کارانه ترجیح داده شود. اگر برداشتن هر غضروف کاملاً ضروری است، باید بافت برداشته شده مجدداً کاشته شود یا با پیوند مناسب (غضروف گوش یا دنده) جایگزین شود. در غیر این صورت، خطر ایجاد اختلال در رشد بینی خارجی و ساختارهای خط میانی صورت وجود دارد.

محدودیت سنی بالا طی چند سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است و جراحی شامل بیماران شصت ساله یا مسن دیگر دیگر از این قاعده مستثنی نیست. موسوم به “پیری بینی” در حال تبدیل شدن به یک فصل مستقل در مجلات تخصصی و هم اندیشی ها است. باز هم، در چنین مواردی، با توجه به مزایا و خطرات احتمالی آن، باید نشانه های چنین جراحی با دقت بررسی شود. اگر سن شما بیشتر از 60 سال است قبل از انجام عمل زیبایی بینی به شما توصیه می کنیم حتما به بهترین جراح های زیبایی شهر خود یا دکتر اصحاب یمین در کرمان مراجعه کنید. زیرا تصمیم برای جراحی در سنین بالای 60 سال باید با دقت و توجه بیشتری بررسی شود.

خطرات بعد از جراحی زیبایی بینی

موارد خطرناک در جراحی بینی!

جراحی زیبایی بینی حتی در بیمارانی که در گذشته داروهای استشمام مانند: کوکائین مصرف می کردند نیز ممکن است انجام شود این بیماران اغلب از یک تیغه بینی سوراخ دار رنج می برند و در جدی ترین موارد ممکن است اسکلت غضروف بینی خارجی، دیواره خارجی بینی و همچنین کام تخریب شود. بازسازی اسکلت بینی ممکن است فقط در صورت قطع مصرف دارو توسط بیمار، درمان تغییرات التهابی و تثبیت وضعیت بیمار انجام شود. در بیشتر موارد، از پیوندهای غضروف یا کامپوزیت (همراه با پوست) که از دهان یا دنده های بیمار گرفته می شود، باید استفاده شود دقت داشته باشید که به طور طبیعی استفاده از فلپ های پوستی برای تجدید مخاط طبیعی لازم است.

پیوند غضروف بینی

در پیوند غضروف از سایر نقاط بدن به بینی تبحر پزشک بسیار مهم است تا این پیوند به درستی انجام شود. بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم برای انجام این کار به دکتر اصحاب یمین به عنوان یکی از بهترین جراح های پلاستیک ایران و کرمان مراجعه کنید تا جراحی بینی خود را انجام دهید. توصیه به انجام این نوع جراحی یا توسط یک متخصص سرپایی گوش و حلق و بینی یا یک پزشک عمومی انجام می شود. حتی بدون چنین توصیه ای ممکن است برای یک مشاوره غیر الزام آور بیایید.

انحراف بینی

انحراف تیغه بینی قبل از هر چیز منجر به اختلال یک طرفه یا دو طرفه قابلیت باز بودن بینی می شود. سپس این امر با اختلال در سایر عملکردهای فیزیولوژیکی بینی مانند: مرطوب کردن، گرم شدن و پاکسازی هوای استنشاق شده همراه است. جریان هوا از طریق محل های تنگی پاتولوژیک منجر به تغییراتی در مخاط بینی و راکد شدن ترشحات بینی می شود که ممکن است با تشکیل پوسته و احساس خشکی بینی همراه باشد.

عدم حس بویایی

در برخی موارد، بیماران از سردرد مکرر یا تنش در سر یا اختلالات بویایی شکایت دارند تغییر به تنفس از طریق دهان، که فقط در کوتاه مدت تحت شرایط خاص مانند اعمال طبیعی است، بر حلق و دستگاه تنفسی تحتانی تأثیر منفی می گذارد. این امر ممکن است منجر به اختلال در کیفیت خواب و در نتیجه عملکرد کلی و بهره وری شود. دکتر اصحاب یمین به عنوان یکی از بهترین جراح های عمل زیبایی بینی در کرمان به شما کمک می کنند تا با بهترین روش ممکن، به چهره ایده آل خود برسید.

سوالات متداول

چقدر زمان لازم است تا بعد از جراحی بینی به طور کامل به حالت طبیعی برگردم؟

زمان بازگشت به حالت طبیعی پس از جراحی بینی بستگی به نوع و مدل عمل جراحی دارد. معمولاً بین یک تا سه هفته طول می‌کشد تا بینی به طور کامل به حالت طبیعی برگردد، اما در برخی موارد، این زمان ممکن است بیشتر باشد.

چه زمانی عمل بینی توصیه می شود؟

رینوسپتوپلاستی در بیمارانی که از ترکیبی از تغییر شکل زیبایی بینی (اسکولیوز بینی، آبله بینی، بینی زین و غیره) و انحراف تیغه بینی رنج می برند، نشان داده می شود. این اختلالات یا مادرزادی هستند یا اکتسابی (مثلاً بعد از آسیب، از جمله آسیب هنگام تولد). تیغه بینی تقریباً در 75٪ مردم قفقاز در خط میانی قرار ندارد.
با این حال، تنها بخشی از این ناهنجاری ها با مشکلات عملکردی همراه است متأسفانه، بیشتر و بیشتر بیمارانی را می بینیم که تغییر شکل بینی خارجی آن ها نتیجه جراحی قبلی است که طی آن جنبه زیبایی عمل جراحی بر جنبه عملکردی برتری دارد.

مناسب ترین سن برای عمل بینی چه سنی است؟

به هیچ عنوان نباید این عمل را قبل از سن بلوغ انجام داد ولی انجام آن بعد از 18 سالگی مجاز است ولی حتما قبل از اقدام به انجام هر کرای با پزشک خود مشورت نمایید.

در نهایت….

در بخش های مختلفی که تدارک دیده بودیم تلاش مان بر این بود که بتوانیم مهم ترین اطلاعاتی که در ابتدای مسیر تصمیم گیری در خصوص انتخاب بهترین جراح بینی در کرمان باید داشته باشید را در اختیارتان قرار دهیم. توصیه می کنیم که برای انجام جراحی بینی عجله نکنید بلکه باید تمامی مراحل را با دقت پشت سر بگذارید تا بهترین نتیجه برایتان حاصل شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 3.7]

دکتر محمود رضا اصحاب یمین

- فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1387 تا 1390)
- تخصص جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی (1382 تا 1386)
- پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1367 تا 1374)
- دوره فلوشیپ آموزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان (1395 تا 1396)


دکتر محمود رضا اصحاب یمین - فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1387 تا 1390) - تخصص جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی (1382 تا 1386) - پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (1367 تا 1374) - دوره فلوشیپ آموزشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان (1395 تا 1396)

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۱۴ دقیقه
تماس با پزشک